Födelsedagskalas och någon som sattes på plats!

Födelsedags kalaset gick jättebra och sonen var glad för att hans bästa vänner V.W och A.F kom
Bägge barn kom med bägge föräldrar och otroligt nog så kom även Ben10s far.
Både jag o min vän Y.W gjorde kors i taget tecknet när ingen såg. Haha
 
Barnen umgicks och det byggnes lego då sonen Ben10 fick lego i present förutom av sin far.
Vi vuxna började prata och ben10s far yttrade sig inte mer än när han blev tilltalad. 
 
 Ben10 byggde med sitt lego och barnen V.W och A.F 
lekte mer med katten Dag-otto än med ben10. Sonen hade inget emot det då ur hans
perspektiv var det bra skönt att de kunde underhålla sig själva.  
 
Vet inte om sonen tyckte om att ha bägge sina föräldrar på var
sin sida av långbordet under fikat. Jag kunde helt ärligt inte utläsa det på 
sonens kroppsspråk. Ben10s blick var inte fäst vid någon mer än att det såg ut att han bearbetade mycket. Bearbetade mer att hans far dök upp och kalaset.
 
Tårtan blev helt lyckad och minen Ben10 hade när han fick se leksaker från filmen
flygplan slog allt ! lyckan var total! 
 
Efter vi åt tårtan så ville sonen bygga lego o efter 5 min satte sig V.W pappa bredvid 
Ben 10 och byggde med.  Efter några minuter så reste sig Ben10s far efter
att först tittat och sneglat oavbrytet på V.Ws pappa.
Ben10s far byggde åt istället för med. Sonen verkade inte uppmärksama
det mer än att han hade fokus på den andra pappan då sin kompis V.W s hobby 
är just att bygga lego. 
 
Efter kalaset frågade jag Ben10 vilket var det bästa var  och svaret 
blev att bygga lego med v.w och hans pappa. 
och att hans egna far skulle vara lite mer pappig och därmed lära sig lite. 
Ben10 är bra medveten om sin omgivning! 
När alla hade gått yttryckte han gång på gång
hur skönt det var att kalaset äntligen är över. 
 
Nu lite bilder.. håll till godo. 
 
 

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?