Måndagens surprise

Jag var på plats på nya jobbet och allt var väldigt händelserik. Mycket att in men efter mina två första klasser som jag hade infann sig tryggheten i att denna arbetsplats var helt ämnad för mig. Roligt var allt tills fritidsklubben ringde och sa att Ben10 bara gäspat under dagen och inte alls var sig lik. Ben10 kräktes även nu..

Ja så här är vi nu hemma ,jag för vård av barn tills igår när jag själv helt utan förvarning insjuknade. 
Jag gör mitt bästa att ta hand om både sonen och mig samtidigt som jag försöker få ihop min planering. 
Det känns dock redan bättre men med maginfluensamag influensa eller kräksjukan så vet man aldrig om det redan är bra. Bara acceptetaacceptera att detta finns nu och göra det bästa med vad jag har. 

Over and out 

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?