Onsdag: Avlastning

Underbar dag med avlastning även om det enbart innebär 2,5 timme så är det mer än välbehövligt.
VI har nu gått igenom Ben10 och jag lite av hans hög med spel och leksaker som inte används ,i syfte att säljas så andra barn har nytta av. Välbehövlig rensning då jag redan rensat 2 IKEAKASSOR med leksaker, grejer, kläder och med mera. Han vet inte riktigt vad han har då han inte frågat om sakerna. Det är oftast minimala gubbar i 1-3 cm i storlek.
Nu denna stund släpper den inre stressen och jag kan fokusera på det jag tänkt göra nu så som att ringa fyra viktiga samtal. Sedan lyssna min musik på högsta volym står även på min agenda denna stund av son fri tid på 2,5 timmar.


 
Självklart finns det härliga stunder och roligheter som gör vardagen lite roligare varje dag.
Sättet han äter en bulle tillexempel.  Eller att jag i brist på fika hemma kommer på mig själv att jag måste sysselsätta mina fingrar med något så då började jag lära mig stickning istället. Eller att jag kommer på mig själv med att se barnserier som Ben10 följer och upptäcker efter 30 minuter att Ben10 faktiskt inte är hemma !!
 
 
 
 

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?