Viktigt hur man tar in lärdom

Jag har nu pratat med läkaren från habb och dels så kan det inte annat än klargöra att mina misstankar om att det är skolmiljön som är boven och inte den medicinska delen för Ben10.
Hans ljudkänslighet att han sitter med hörselkåpor skulle ses som ett varningstecken.
När jag vetat men inte hoppats på att det skulle vara rätt.! 
Ledsamt att sonens ljudkänslighet är ett stresssymtom i skolan när enligt läraren berättat att det tar längre tid ibland att få igång  Ben10.
 
Det blev en liten höjning av medicinen för att se om det kan bli en bättre kvällsrutin då jag får ägna hela kvällen åt sonen. Nattningen tar lång tid och vid ca 17 tiden har medicinen gått ur kroppen och det är då han blir mer energifylld.
 
Nu det som står närmast är att boka in ett möte med skolans rektor och trycka på med full kraft hur det ser ut. Att ben10 ÄR stressed och inte mår bra i skolan därav hans ökade ljudkänslighet.
 
 

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?