Tisdags tankar

Det finns en maktlöshet när jag inte vet hur jag ska kunna hjälpa Ben10 eller när det bli löst. I dagsläget lockar hemskolsundervisning eller att jag är med när jag kan i klassen för att kunna stötta upp sonen i sitt lärande. Orkan räcker fan i mig inte till allt. Mycket tar energi och har jag en dålig dag så ha överinseende . Jag har en anledingen och oftast kan det visserligen lösas. Jag är i behov av en heldag från morgon till kväll där jag kan sova och slappa men jag kan inte det utan får ta chilldagar när sonen vill kolla på sitt program/tv program.
Jag är visserligen supermamman här och tydligen super mänsklig för att jag orkar med mycket.
 
Vardagen är klart jobbig men vet ni vad., Jag får faktiskt gnälla lite.. jag är mitt bästa fantastiska jag så när och om ni ser mig mindre fantastiskt så  har jag en mindre fantas5tiskt dag.
Idag har jag en låg dag där mycket känns bläää men solen skiner och jag njuter av musiken från min mobil med min a hörlurar att enabrt jag  kan höra musikens dån. Jag häör inte ens trafiken utanför mitt fönster där jag befinner mig nu.
 
Negativt att vara ensamstående är att man inte får nån break. i två dgar har jag nu kännnt av att jag kan explodera oi att vara arg så jag försöker lugna mer med musik.  Jag vet inte om chocken börjar lägga sig  efter sorgen och förlusten som skedde för en vecka sedan.?
Jag vill ha energi att även kunna göra alla aktivteter men det fungerar inte alltid. SÅ jag är glad om jag får till en aktivitet i skogen eller annat där det inte innefattar att vara ensam.
Jag tror minsann att  Barnvakten A kanske anser att det är för tråkigt att bara sitta inne och kolla tv. Men jag gör oftast aktivitetern hemma med han och ibland så får jag min break just när han kollar tv.
 
´JAG ÄR EN FANTASTISKT MAMMA TILL  MIN BEN10 ! Min superkraft  :)
 
 
 
 

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?