Söndag-

Det är ovanligt att Ben10 är hos sina farföräldrar och far om söndagar. Det blev ett byta då Ben10 gick på kalas igår. Ett mycket lyckat kalas, för han få han redan från början hade tänkt sig att det inte alls skulle bli lyckat.
Anledning?
Kan ju va för mycket tjejer o främmande barn som man kanske inte känner.

Jag fick sitta kvar under hela kalasets gång och se allt roligt. Födelsedagsbarnets föräldrar är mina vänner så det var fint att se dem igen. Ben10 anser att man bara kan vara barn och umgås som vänner bara man är barn men inte som vuxen. :-D

Räknar ner timmarna då jag får se min son igen. ( 4 timmar kvar i skrivandets stund) Det känns alltid lika obekvämt att han är hos farföräldrarna och veta att fadern kommer kanske först vid lunch snåret när det är avtalat att det är från 10. Som om hans roll är mer tyngre än min del. Hahaha knappast Vet inte hur han tänker och inte tänker jag leka detektiv för att ta reda på det.

Det är inte lätt för mig att ta itu med allt som Ben10s problematik innebär. Bara man kommer på hur man tar sina mikropauser så fungerar man bättre. Lära sig att hushålla sig med sin egen energi och fylla på den så den inte står på Nollan.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?