En dag utan medicin.

Gårdagen hade vi mysig hela förmiddagen men samtidigt en tuff dag för oss båda. Jag ville se skilnad på en son som inte var medicinerad för dagen och när han väl var medicinerad. Det jag fick se var som att se Ben10 från helt nya ögon. 
Dagen började med att Ben10 somna sent igår, väldigt sent. det upplevs att han inte vill sova o vill vara vaken allt längre. Jag har bara börjat förskjuta han läggningstid med en halvtimme i förhoppning att han ska sova en timme mer.. ja det funkar nästan.
 
En dag då Ben10 inte har medicin är att han vaknar helt energisk och börjar plocka med precis allt i sitt rum medan han ser en film. Jag vaknar precis nästan efter att han satt igång en film. Vi gjorde frukost och under tiden hoppade Ben10 runt och var helt i varv och göra konster på soffan. 
Under dagen fortsätter han vara helt uppe i varv. Det ser ut som han ätit allt socker. Fullständigt tankad med durecellbatterier. 

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?