Utflyktsdag imorgon

Jag har förberett Ben10 sedan igår på vart vi ska på imorgon fredag.
Det blir en liten busstur till LEOS LEKLAND vilket det blev glädjehopp och total lycka när han fick veta igår när jag hämtade honom från fritids.
Tror det kommer bli super då han får helt utlopp för all energi och lekfullhet han har. Förra gången fick jag med vara med honom  en stund tills han såg att han kunde leka helt fritt om han ville men att jag hade översikt över han ofta.

Leos Lekland

Ben10 frågade i morse om det verkligen inte var skola. Det kännes bra gott och veta att idag så fick vad som helst hända även om hans matrutiner inte rubbas. Nu är det dags för mellanmål innan det ska lagas plaättar och pannkakor med fint rårivna morötter i smeten samt rågsikt i smeten. Det blir lite mustigare i smaken men det går ner.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?