Söndagen blev vinnardagen.

vi tog vår sedvanlig bingopromenad men denna gång blev det vinst. Inte bara en utan TRE!
Sonen , jag och mormor fick BINGO! Och vilken lycka det blev för Ben10.
Han gjorde sin seger dans och mest  jag vann först och inte ni  :D
Det blev lite godis och ett strand-set att spela med.
Vi började spela nästan på en gång när vi kom till mormor.
Sedan blev det att vi gjorde om leken till att spela baseball och brändboll.
Sedan blev det lite firande  av morsdag då det är det i Chile så vi inhandla en prinsesstårta.
Myket mumssigt asså.
Sonen och jag hade en allmän lekdag vilket var kul men mindre kul att göra det med en huvudverk. Men för mig var det mest bara att bita ihop. Han var glad så det tänkte jag inte ändra på.



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?