Nationaldagen

Vi har spenderat dagen hemma mestadels och det har varit så fridfullt. Ben10 har fått leka och göra helt vad han haft i tankarna och jag ahr gjort lite det jag kunnat och anpassat min aktivitet efter honom.  Det har varit underbart att verkligen få busa under dagen vilket vi gjort. Ibland behövs en urladdning med för att kunna återhämtas bättre. Sonen har inte haft möjighet att leka ute men väl på eftermiddagen gick vi till en grillfest som vi tackat ja till och bara för att vi inte haft några konflikter blev det så att den kom då  precis när vi skulle ut.
Ben10 envisades med att ett stort gose djur vid namn Scooby-doo skulle med vilket jag sade nej till. Ja han blev lite arg men han fick bli det. När vi väl kom fram till grilfesten så var även hans tankar om Schooby-doo som bortblåst.

Det var kul poå grillfesten att leka och vara lite barnslig med sonen. Självklart vann han överlägset och vinsten blev godis.

Imorgon blir det trevliga mötesdagen för min del. Två möten är inbokade  med sjuksköterksan på Habb och sedan på eftermiddagen med psykologen som utredde Ben10. Pappren ska skrivas på denna gång.
Det som händer nu är mestadels att jag gör min bakläxa i den medicinering som eventuellt blir aktuellt att diskutera.  Ibland är det inte kul att behöve gå igenom dessa möten själv men vad gör man när man inte har annat väl?


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?