Möten och Ben10 om att få det man önskar sig

Sonen har idag hela morgonen utropat att han önskat sig tre specifika saker och att han kommer få detta på hans födelsedag. Detta med att förklara för Ben10 att önska sig något och att man inte alltid får det man önskar sig fast man önskar sig det till födelsedag eller jul.
På Ben10 s karta finns inget annat än att han kommer få sina tre grejer.
Tre leksaker ur Toys tory. Två av grejerna hittade jag på BR leksakers hemsida.
Enkelt var det med att beställa på sidan.

Nu ska jag straxt bege mig till Habb för 1a mötet av 2 för dagen.
Min plan är att spela in ljudupptagningen för att kunna lättare reflektera och  ta snabare beslut. Ibland behövs detta eller när man inte kan få en extra persn med sig på möten som kan uppfatta allt med en.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?