Lördag är FEST!!

Idag är det födelsedagsfest för Ben10 och hans kompisar. Alla kommer vid 17 i eftermiddag och jag har gjort klart allt vilket är underbart skönt.
Sonen hade bestämt från början vilka som skulle bjudas och vad som ska lekas och vad det skulle vara att äta.Så mitt uppdrag har varit i 2 veckor att förbereda allt vilket jag gjort så nu är det bara att invänta klocksalget då jag kan hämta ut nycklarna till festlokalen.

Festkassen

Det är roliga hattar, plastbestick och tallrikar och servetter i olika motiv, ballonger till förbannelse, sugrör till förbannelse, ballongpinnar, dukar i olika motiv och muggar i olika motiv och jag vet inte vad mer.
Till och med lekarna finns med på en fusklapp så jag inte glömmer helt vad sonen och jag kommit överrens om vad som ska lekas.
Sonen är helt förväntasfull och det är bara göra iorgning i lokalen sedan är det klart för ett bra firande med hans polare.  två stycken kunde inte komma så vi får se hur han tar det nu även om jag berättat innan om att de inte kommer. 


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?