Ovanlig nattning

Idag ville sonen inte alls lägga sig förens han gjort sig en film. Ja så det var bara för mig att ta fram videokameran( ja en sådan där liten klumpig sak). Han var klädd i pepparkaksgubbe dräkt i såg nästan redo ut för nattning men inte då! Jag startade kameran och han agerade som en naturbegåvning. Det var mysigt att se honom agera. Katterna ville självklart vara med på ett hörn.haha jag kopplade in kameran i tv så han kunde se och han blev så glad åt att se sig själv. Glad Ben10 gjorde att han nu var mera med på noterna att lägga sig. Jag slapp ta till min jag-är-chefen -rösten utan anvädne mig av en annan givmild röst vilket när jag läste boken gjorde att han somnade rätt snabbt.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?