Minisemester

Ben10 har under 3 veckors tid till och från spenderat tid hos mormor vilket gett mig en total avlastning. Nu när han är hemma igen är det bra underbart att natta honom och komma tillbaka till vardagen. Ja , jag erkänner det är bra skönt att han inte varit hemma då jag har kunnat slappna av helt i huvudet. Först när jag är helt själv kan jag vara ego.

Som mamma har jag inte kunnat tagit helt ledigt från min son utan besökt han många gånger. En vecka utan kontakt med sonen går inte för min del. Jag måste träffa honom för att känna mig lugn och samtidigt se att han är lycklig i nuet och i sig själv.

Vi har under några dagar spenderat tid i en bil och åkt till comboylandet High Chaparall och döpt om GPS till Lola. Hon flippade ut några gånger och speciellt kul var det att höra henne säga " Sväng höger" när vägen var en raksträcka utan någon som helst möjlighet att svänga höger. hahaha
Bästa verktyget blev GPS Lola just för attBen10 inte blev helt urtråkad längs vägen. Han kunde följa vägen och se var vi var och hur långt vi hade kvar med hjälp av den utskrivna kartan jag hade. De lekar jag hade i tankarna var redan färdiglekt redan första timmen och vi hade redan läst ut de tidningar vi hade med oss. :)

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?