Mycket

Det har varit myckt på sistonde att jag inte orkar blogga och dessutom så har jag inte en fungerande dator hemma. Ena är krashad , den andra rosa är på nästintill på elektriskt uppror och jag ska lämna in den med snart. Mycket att slutföra nu.

Ben10 har dock påbörjat andra klass och hitills är allt som det ska och han är så nöjd med att alla rutiner är igång och vardgen är åter igen som den ska. men inte riktigt till sin vanliga vardag dock. Men detta kan jag inte berätta för er än. Om jag någonsin gör det är inte heller säkert men nu är fokus hösten och vad som ska ske och framför allt med att pröva mediciniera. Jag känner mig fortfarande starkt kritisk. Jag vill gärna vila mina åsikter på forskning och bevisad vetenskap som jag kan förlita mina bedömningar p. Det jag kör med är min magkänsla pch att jag faktist känner ben10 allra bäst på denna planet. Idag ska ben10 få med en vän hem när jag hämtar på fritids..åsikterna hos ben10 har varit olika. Från till att han verkligen ser fram emot att leka med denna kompis till att denna kompis inte alls ska följa med oss hem. Så lösningen på detta blev är att jag ska var med dem i leken. vi satsar ca2 timmar sedan får vi se om kompisn är redo att gå hem när föäldern kommer för att hämta. Brukar vara det omvända hahaha :)

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?