Fredags mys är lite svårt denna fredag.

Sitter och kollar på Let´s dance och är helt själv hemma denna fredag. Sonen har idag varit väldigt snäll men åååå vilken liten härmapa han har blivit. Jag vet att detta härmande inte har med utvcklingen att göra och att det måste bero på hans adhd eller? Ja en liten fundering jag har här.
Morgonen gick förbi utan bekymmer och det var riktigt fint att kunna sitta vid frukostborden i lugn och ro samt  kunna sitta i stillhet.

Som mamma finner jag det så otroligt svårt att finna en aktivitet att göra att vara ego . vara mig själv. Inte någons mamma, inte någons partner, vän eller studerande. Det är svårt att bara tänka på mig själv när dessa stunder dyker upp. Nu när det är så länge sedan sist så vet jag inte vad jag gjorde av denna egentid.
I normala fall när alla är hemma så har jag alltid nåt plock att göra eller nåt att läsa men jag har redan plockt det som går att plocka hemma efter sonen.

får lätt adhd att inte kunna göra nåt när min tid gått åt sonen.  hahaha


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?