...

Morgonen gick smärtfritt, det vi kom på var att det hlet glömdes bort att göra varm choklad. Sonen dricker inte vanlig oboy då den är full av socker och med mer socker så lugnar det inte direkt min son precis. Det vi väljer ögonblicks- choklad den man blandar med enabrt vatten. I ett försök så har jag minimerat sonens mjölkintag då mjölk till viss del är samma effekt på vissa  barn med adhd men detta innebär inte att alla barn med adhd visar samma kick som för normbarn som får kickar av godis.

OCh nu hör jag hur saxen i sonens rum är igång.. bäst att kolla vad som klipps!!

haha lilla hjärtat hade tagit en massa tejp pch tejpat fast lille woody figuren på sin drake för att prova och sedan kom han på att det behövdes laga en massa  hans rum. liten fixare är han. Precis som händige manny.

Nu passade vi på med läsläxan och ordet tanter blev roligt. istället för att läsa ordet teater så blev det utläst som tanter. och detta är sååå roligt. Han han kan skoj åt samma sak länge. En bra engenskap han har mitt lilla hjärtegull.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?