Lördag:

Idag fick jag en kommentar som fick mig att flyga i taket med min ilska. Igår fredag fick jag ett sms av  tim som sade att jag inte skulle sprida skvaller om honom eller hur han är med grabben vår.
Jag satt i stilla lugna och hade fredagsmys med min granne bland annat med Tacos när jag fick det konstiga sms et. svarde åter till han md ett VAD? och fick då tillbaka att jag minsann viste vad han pratade om och att jag minsann inte skule göra mig dum. TJa inte vet ja vad den grabben pratar om. När jag lämande av min son hos hans farföräldrar kommenterade farfader dettta med at jag inte skulle prata bakom ryggen eller något om hur de har hand om linus, min son. Tja  Jag antar att de verkligenlyssnar på alla andra i denna lilla stad vi lever i för folket här har ingeta nnat för sig än att lägga isg i andras liv.  Skvalle sårar men ja har minsann inte pratat strunt om han eller dom på stan, Och hur föresten skulle jag göra det nä rjag inte annat har för mig än att plugga? När skulle jag hinna ner på stan??

ATt folket i denna stad manbor i inte kan åta bli att prata stunt om andra när det dessutom inte ens stämmer det minsta lilla!! Verkligen!!
Beklagligt säger jag bara att folk fortfrande äter upp andras skvaller-gift.

Det som var bra var att när jag fick min lila älskling åter vid 18 så gavs inga kometnarer alls från farfadern utan de berättade glatt vad de varit med om vilket gladde mig enormt. Min  pojk var eld och lågor för att han matat änder och måsar vid hamnenmed farföräldrar och pappa Tim.
Han fortsatte att prata om det bra länge vilket e kul.

Idag har man mest bara tvättat och fixat hemma men jag har haft det sååå underbart  hi hi hi



Tvättar =D


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?