Söndag: Befrielser och klassfest!

Igår kväll pratade jag med Dj micke i typ 7 timmar eller nåt ha ha. HAr inte haft kontakt med han på 10 år typ som jag nämt vid tt tidigare inlägg men till denna historia behävdes ett avslut vilket aldrig skedde. Nu 10 år efter kom den.
Har dragit mig för tt inte ta itu med att få till det då det är rättvist mot både mig och micke.  Vi hade det där jobbiga samtalet som inte var så jobbigt ändå. jag dog inte. =D

Det hela slutade med att vi fick ett rättvist avslut och vi fick en rätsida på varför det tog slut. Vi hade nämligen varit förlovade i 9 månader under pr 2000 men jag förståd inte varför han valde att bryta förlovningen. Han erkände sin nöt het ochjag erkände hur jag igenkligen hade det. han fick så klart sina demoner över sig med skuld men jag har inget skuld mot han utan allt är fölåtet bara det att han inte vetat om det. 
Min mic fungerade inte alls igår vilket jag verkligen ville att den skulle göra. JAg ville höra hr han tog emot min information. När jag berätta informationen att jag fått barn fick han en kalldush.. han fick n en kallduch til eller ja en chock.  Varför jag hållit det undan för honom var just för att jag inte vill sluta vara vänner med honom. detsamma med Lilgotland. 
 Dj micke och lillGotland är bröder och JA det var dessa jag dejta om vart annan under min barndom , ha hamen desvärre han jag itne be om tillstånd att skriva ut lilgotlands namn men tillstånd att publicera en gammal bild godkändes dock, SÅ Tack Lillgotland.



Dj micke och den som sitter i bilen är lillgotland


LILLGOTLAND PÅ ETT LÄGER  tror detta var 1994 eller nåt.


SÅ här såg jag ut 1994 ihop med lillgotland.

 Jag tror att det var detta år som jag låg inne halva lägervistelsen på sjukhuset 4 mil bort så min sommarvecka sög rejält. ingenbästa kompis kom och en skvallerbytta som såg till att jag lades in.



Kalldushen handlade mest om att det inte kunde vara vi igen och orsaken varför. TÄnk vad allt blir enklare när man reder ut allt. ! Har haft post it lappar på pannan i ett bra tag och en tag blved dessa ntosier helt frustreradne irriterande.

Och nu självklart en bild från klassfesten som jag var på i fredags på Harrys med hela klassen. Shit vad kul. JAg tror vi blev mer dummare än normalr för vi skratta åt allt och allre mest os bigateller som för vår del inte verkade rimliga . tror att många hade värmt upp coh jag var bland de ytters få som inte kunde vara med på förfesten då min barnvakt kom först en halvtime efter att vi skulle träffats på harrys.



DEt var en dunder super bra kväll !
Nu dröjer det en hel termin tror jag innan vi är helt samlade.
BÄSTA KLASSEN LIKSOM !!! 

Kommentera gärna era funderingar om ni inte förståd er på mitt inlägg.





Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?