Onsdag: jag ..zombie... pip!

I tre nätter har jag lagt mig vid 3 tiden för att jag varit tvungen att granska min text på Moment B. Det känns nu mina vänner i kroppen att jag är bra mrdbultad av att ha varit vaken till tre om nätterna. Idag ska jag sova såå fort jag skrivit klar detta inläg. Det jag har gjort dessa tre nätter är att  jag har läst, skrvit om, granskat igen, kollat rättstavning och meningsuppbyggnad och granskat igen om texten innefattar vad läraren vill ha med.

 Idag var det då redovisning av Moment B och jag hann precis. Jag sände in mitt matrial 2:30 men enligt  webbstudie platsen moodle så registrerades inte detta för'ns 4:47!! såg detta när jag kom till skolan i morse för att skriva ut mitt arbete samt gruppens arbete som skulle redovisas.
Redovisningen blev ett Godkännt och n återstår att se om den egna individuella även blivit Godkänd.

Passar på att köra en rensning av min dator igen då han går lite trögt och bara har mcukat gräl med mig denna vecka.

Fick tag i handläggare och naturligtvis skulle människa n ringa när jag hade min redovisning. Tur var att det blev precis innan det hela skulle börja så läraren tog bara upp vissa saker som gällde om hur redovisningen skulle gå till på fredag. den om Observationerna. 
Hur som helst så talade jag om för handläggaren att hon rigner olägligt då jag precis ska påbörja min redovisning i skolan. Detta ignorerade människan totalt och pratade på som vanligt som om hennes samtall var något mellan liv och död. motvilligt fick jag inte annt än att tillägga som komentar att detta får gå fort för redovisnigne börjar vilken sekund som helst.
Kontentan a det hela så hade hon tagit sig igenom pappershögen som väntade henne i mndags och därfr så hade hon inte ringt mig som utlovat av hennes chef. Beslutet tas och alla papper ser okay ut men hon kaninte säga i telefon om beslutet utan detta kommer att sändas hem till mig så jag får snällt och fint invänta att posten levererar brevet med beslutet som förhoppningsvis är positivt.

Nu håler jag på att somna sp jag störtar isängen min ögona böj nu. =)

GOd natt på er


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?