Kväller ..

Idag har jag försökt att få tag i böckerna till nästa delkurs men det är lite si så där halv bra. har fått tag på 3 böcker och en bok som ska vara i sista delkursen kostar 600kr!! Helt sansläst urk!
Huvudverk har jag med haft iag så att skriva har inte alls gått men nu när den inte längre bankar på mitt säta huvud så kan jag fortsätta! jag har srkvit ett kladd så nu är det att skriva det slutgiltiga.

Idag fick jag två sms av samma människa som sände mig de två mindre roliga sms på natten fast nu skrev människan om att han sände medelanden fel, ATT det blev fel och ett litet  sorry!! 
Om nåon e intresserad av hur denna människa ser ut som sände mig sms kan hojta till på en komentar så ska jag ta in en bild på människan.

Dagarna börjar snart gå till det normala och jag blir mer ochmer rastlöst. allt jag hoppas på är goda nyhet inom kort =)



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?