Tisdag:

Åsa och jag gjorde klar våran powerpoint presetnation idag samt den text som tillhör som vi ska prata om imorgon onsdag. Det blir en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG dag i kalmar imorgon.
Vill bar att dagarna ska gå väldigt fort som man får lite pengar. har så extremt lite kvar nu i fickan att jag inte vet hur långt det räcker när det ägller maten till migoch min son.
Oftas slutar det med att jag ger honom bra mat medan jag svälter och håller min näring till te, kaffe och vad jag kan finna i frysen.

faan nu blev jag lite deppig. fast Erion fick mig på gladare miner =)
han är en pärla han. vet inte när jag får se han meninte detta år iallafall om jag nu inte får en imuls att resa till hans trakter.

nej ni..
idag blir det mer plygg och skrivnng samt en  möte med skolan nu vid fyra.
ska köpa jäst så jag kan baka mitt bröd ikväll. annars jhar jag ju faan inget tills ikväll.
jäst och mjöl går åt som smör i mitt hem.

ha det gott nu




denna nutning längtar jag till så fprt jag får cash på kontot
den som rånar mig får en rejält chock! ha hah a

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?