Måndag: Ny månad... bättre månad kanske!

Min internet sluta de att fungera för mig så jag har varit utan min skype och utam min fb under hela helgen. Det var faktist väldigt skönt att bli av med mitt facebook beroende. ovant vad det med då det alltid var någon inne som man kunde prata av sig med.

Fredagens händelser lugnade ner sig totalt efter 2 muggar kaffe. Gissa om jag var bra irriterad på campusstudenternas beteende men vad ska man förvänta sig av dem? de lkanske helt enkelt ör ovana att låta andra ta plats i tele bildssändning. Mamma kom för att fika så min lson uppmana prompt på att vi minsann bara måste baka en sockerkaka till mormor. Sagt och gjort. medans jag försökte vaka till liv i soffan så började han att ta fram ingredienserna sombehövdes. Min son behövde inte ens läsa på recepptet för att veta vilka ingredienser som skulle fram. Jag var mäkta imponerad av honom. Min duktiga pojke =) .
Efter fikat när väl mormor kom så passade han på att fråga om lov om han vfick sova över hos mormor hela helgen vilket han fick. Jag hade i baktanke att jag skulle gå på  en klassväns födelsedags party men jag uteblev helt då jag satt helt försjkunket i minn städning ochmina studier. eller studeir och studeir. En avnhandling på 250 sidor som jag först igår  fick en läsinstruktion på vilka sidor som bör lösas och vilka som man kan hoppa över.  Från 250 sidor behövde vi bara läsa 148 sidor enlig läraren men se det är inte stop där inte. vi han två till PDF filer att läsa oss igenom inför en föreläsning på onsdag.

Lördagens händelser:  LÄsning av en avhandling .. trist som attan! Vaknade rätt sent så det blev inyte mycket gjort. Jag städa urhela lägneheten föratt få ur alla tankarna jag hade. Mitt i allt så glömde jag totalt bort att äta mat så det blev en rätt sen middag. Har alldi´g ätit mat så sent som igår fast min vecka i lapraka var rätt normal i tanke på att man åt rätt sent men det berodde mest på att temperaturen hgela tiden låg på 25 grader och mer. Min dator börjar agera normalt igen men den behöver rensas mer. vet inte vad jag har i datorn men nåt luriugt har jag. Mitt arbete som hag trodde blev sparat på mitt usb minne var inte alls sparat där utan det sparades på datorn vilket var en stor tabbe så nu har jag försökt reda ut vad jag skrivit där.- Läraren är underättad om mitt problem så det ända tröst jag har är att jag får min nya dator någon gång denna månad. Troligast närmare om 2 veckor om jag får lite studeimedel vill säga föratt ta mig upp till Skövde. Har längtat att komma dit i evergheters evighet . lika länge som jag längtat att åka till Henån där min Ellen och mina guldtjejer bor. Saknar dem alla SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ otroligt mycket.

Söndagens händelser:  Inget märkvädgigt mer än att jag skrev på en ptotokoll ochj läsa på nytt avhandlingen. Ska besvara två frågor om fritidpedagogers uppdrag och till det så ska man ha tre olika littraturer för att svara frågan på ett bra sätt som läraren önskar. Då mitt nät ligger nere helt så har jagheller inte kunnat lägga in mina räkningar vilket känns lagom roligt. Mitt andra nät som skulle ha kommit för 2 veckor sedan har iunte dykt ipp och nu börjar jag bli lagom sur på företag soom inte håller det dem lovar. Varför utlova något när det ändå inte det kommer att infria inom tiden de sagt själva?

Dagens:
Beskedet har ännu inte dykt upp i brev format som utlovades i börtjan av förra veckan. Efter att ha ring handläggaren två gånger i fredags så fick jag ändå inte tag i henne så jag lämnade två telefonsvar så jag hoopas hon nu känner att jag flåser i nacken på henne.  =D he he h e

Har redan gjort det jag ska så  nu är bara nöjet kvar vilket är att lägga in räkningarna via skolans dator.
sedan kan jag gå hem och fortsätta på mitt skrivningar.

ha det gott mina vänner ...


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?