Onsdag: 4 Augusti.


Min grabb slapp spendera gårdagen på fritids utan fick vara med mormor och morfar hela dagen. När de kom hem till mig på kvällen så berättade dem stolt att grabben min minnsan tog dem ut på aktiviteter. Först hade min mor en elev som läser spanska så då gick morfar med min grabb till kulbackens museum. Killen på musem var helt lyriskt tydligen att min grabb ville veta allt och lite till så min grabb hade fokus på lite allt möjligt istället för lite i taget. Jag antar att jag får ta med min pojke till museumet på fredag denna vecka. Sist jag var där så var det inget att hurra för men nu verkar de ha andra roligheter på museumet som visas enligt deras hemsida.
Det stora vore ändå en tur till Naturhistoriska nationalmuseumet i Stockholm. Har varit där en gång och jag ville inte hem . Det var med en grupp som jag gick med som motivations höjande insats för arbetslösa för ett bra tag sedan.  Fick en mega bra och underbar vän med den upplevelsen. Vi hette MENY



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?