Torsdag: Jobb

Morgonen var lika seg som igår men  jag fick en möjlighet att somna om efter att jag lämnade min barn på skolan. Vaknade vid halv elva på förmiddagen och sedan började med en lunch och började ta fram arbetet som behövdes kompliteras direkt efter påtryckning av läraren. Såg att jag behövde komplitera först för 2 veckor sedabn  så jag har mestadels inte gjort mycket förens idag. Arbetet är iallfall gjort och nu sitter jag här på jobbet och hör mina deltagare prata.  Idag blev det ingen middag för jag han med nöd iväg efter att jag sänt arbetet via mejl. Självklart skulle dator hacka upp sig lite med. TYPISKT när man har något mega viktigt man håller på med. Käss nästan som dator känner av o att jag är stressadf  =)

Nej nu är det bäst att jag lsäpper in min a deltagare.
hörs senare
// Pöz
Beckis

Hej! Jag tränar så mycket jag kan hemma. Det är billigast och mest tidseffektivt. Jag misstänker nämligen starkt att mitt dygn är mycket kortare än alla andras... fniss Har provat på gruppträning några gånger, men det funkar helt enkelt inte för mig. Jag kör på här hemma i alla fall och har ju nyligen köpt en crosstrainer, som jag älskar!



Allt är bra med mig och Anders. Vi går mot 9-års-jubileum nu minsann! Vi har ju vår lilla vovve, laban, att kela med också. Världens mysigaste hund! Har bott och jobbat i Linköping i 3 år nu till jul. Helt makalöst vad tiden går fort. Känns som det var igår som vi lämnade Jenny Nyström.... Sjukt..

2009-11-12 @ 21:30:09
URL: http://www.metrobloggen.se/beckisvikt

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?