Söndag: plugg som vanligt.

är hos mamma öch har försökt nu i en timme att kolla på en föreläsning som ska ses till måndag. ingen panik dock för jag börjar sent imrogon så jag har tid att titta på föreläsningen innan uppfäljningen är.

nu kolar jag bara in information om kärnkraften men de kanjag inte skriva ut för hos min mamma fins ingen skrivare.

Vaknade vid tolv idag och fick en smärre chock över at ha sovit så länge. skönt på ett sätt men det är så ovanligt för mig att sova så  länge.
Blir bättre dock när jag och en till kan sova ihop så länge.

fick tillbaka min skriving om lärarrolen från monolog till dialog och den får jag arbeta om helt. ingen fara för det är inte meningenheller att jag ska kunna exakt hur allt ska skrivas. först i termin 7 ska allt sitta om uppsattsskrivning!

Nathalie Bradley

ååh jag måste också pluggaa :P tråkigt :(



- aah roligt att du gillar min blogg får uppdatera mera bara :D



hoppas du har en fin novemberkväll kram!

2009-11-01 @ 18:12:32
URL: http://bradleys.se

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?