Seg Internet

Har hunnit måla mina naglar svarta medan min dator. Min facebok funkar inte alls och min msn är ingen ide att ens få upp. Jag blir så trött på att tekniken  inte sammarbetar!! VAD KRÄVS DET FÖR ATT FÅ ETT GOTT SAMMARBETE??? Någon som vet kan ju ge en kommentar då =)

Sylwester får sig ett ryck på mitt  ena vardagsrumms fönster och jamar och har sig genom att attackera fönstret. Vet inte om han fösöker mucka gräl med grannkatten som liknar Lasagnälskande katten Gustav.
Det roliga är att grannkatten inte ens är där utanför. Undrar vad som rör sig i sylwesters lilla skalle. XD

Nu ska jag försöka få lite shänhetssömnför jag sov inte alls mycket igår natt. hade en sak  som malde i huvudet hela natten lång och jag kunde inte släppa det , trots att jag försökte.
God natt på er


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?