Tisdag: Faaaaaaaaaaan också!

Fan, fan,fan!!

Så klart att jag skulle få lite huvudlöss! Typiskt alltså. det räckte tydligen inte med att jag hade det när jag gick på fritids själv och i skolan i fågelfors skola. Nej , nej, nu är det dags igen. Oj vilka glödjeskutt jag tar.
Kliar det? Jaaaaaaaaaaaaa
Ont? Nej
när upptäcktes detta? för en timme och 15 minuter sedan lite drygt ( 21:15) Samma tidpunkt som jag upptäckte huvudlössen på min grabb. Ha ha är inte det är en ironisk syn.

Ramadan :
Yja den går ju inte alls att genom föra hittisl på 4:de dagen då jag fortfrande har menstrationscykeln. Har jag tur är den slut på fredag.    " suck"


ÖVRIGT IDAG:
En kompis till min grabb har varit och lekt hemma hos oss i en timme medan pojkens förälder passade på at thandla. Vissa gånger kan ens barn bli helt odröglige och denna pojke kan vara mer än odröglig i butiken . för att låta föräldern handla utan stress och panik så har jag pojken. dennes pojk och min är bästa kompisar så det funkar bra .
men lite frestade är dem allt att vara dumma mot sylvester. men det har jag lite olika lösningar på som jag var bra uppbackning från pojkens förälder.
Fick Kaffe som tack för hjälpen
Jag tacka i sin tur att kaffet var bryggt. mitt kaffe hemma är pulverkaffe.

Det var dagens händelser
Inget erotiskt alls , ledsna att göra er besvikna gott folk.
/ Tack och bock för i afton

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?