Födelsedagen i bilder

Busenkla plättar med extra god smak
Dessa plättar gjordes till frukost igår när Ben10 blev 9 år. Han kunde inte äta sin vanliga frukost då han blev helt hög av lycka av sin fina present.
Lektältet  Rymdskepp
Detta Lektält blev Ben10 helt hög av lycka att han helt glömde äta sin frukost. Tur att jag som hans mamma enklet tar fram mina hemliga recept som får han vilja äta.
Det var dock en annan liten sak som tyckte om att leka med denna nämligen Sylwester.


Det som brukar fungera är när Ben10 inte vill göra nåt så räcker det med att jag säger att antingen kommer DU till ( och så säger jag det jag vill att han ska göra så som ex borsta tänderna) eller så kommer den till dig. Bestäm nu annars bestämmer jag. 
Detta funkar ALLTID.

Vi gjorde även en cykelutflykt så här helt spontant vilket uppskattades av Ben10 men inte helt. Han tog det bra själva ideen men bättre vald plats kunde ske nästa gång tyckte han dock.
Vi han se och avnjuta naturen i stillhet i ca 20 minuter innan han fick nog. En ekorre , myror och lite fågelsång senare ansåg Ben10 att vi avnjutit  av naturen tillräckligt för dagen.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?