Liten smärre hjärtinfark!

Igår tog jag tag i en sak som varit på mina nerver ett litet tag och jag har försökt tänka på hur två individer har tänkt när det gäller bilsäkerhet och mitt barn. En dag i veckan har jag sett att sonen min sitter längst fram i bilen. Inga problem kan man tyckas tänka men när barnet är 9 år så är det ett stort nej fån min sida. Jag som ville igenkligen spotta ut mig både det ena och det andra höll mig extremt lugn och budskapet nådde fram för idag kom K med Ben10 i bilen och sonen satt i baksätet där han bör sitta var gång tills jag säger annat (eller han har fyllt 12 eller växt ca 5 cm ) . Det som nästan höll på att ge mig hjärtinfark var att jag fick se sonen ÖPNNA bildörren innan K hade hunnit stanna bilen! Självklart så ska även K vara lite så där, fy fy sä där får man inte göra..

Det som är roligt samtidigt är att hur ben10s anhöriga gärna är med lite när det passar att vara uppfostra ben10. Mina vänner , här är det jag som kör och driver allt med företaget som handlar om Ben10. Jag kan inte se någon nytta i att andra kan visa sig vara en bra inflytande just för stunden? när det inte visats på övrig tid. Ja ja, jag är vinnaren och desvärre den störste som förlorar på detta är ett 9 årig barm vilket jag lider mer var gång detta händer. Å andra sidan så vet denna barn hur mycket jag finns för honom och att även om han är arg och sur så kan han explodera och han är förstående med att det är jag som gör allt för hans bästa.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?