Långfredagen- En tråkig dag eller ??

Denna Långfredag vaknade mini tidigt som om det var skola så gissa om han blev glad när jag sa att det inte var skola alls. Frukosten åt vi framör tv´n och lite barnprogram och medan jag pysslat med disken och plokat iordning så har han fått spela på datorn. Just nu är det de karaktärer som är från Cartoon Network , Bommerang, Disney XD och diseny junior bara för att nämna några. VAd alla figurer heter et jag inte helt hundra på men jag försöker hålla mig aktuellt med de figurer han gillar. Nu är är det tänkt att vi ska ta lokalbussen till mor mor för lite fika häng men denna lille herre ändrar sig snabbt för att sedan ändra tillbaka för att ändra ytterligen en gång till. Det blir lätt att sonen fastar med tv´n i brist på annat men här handlar det idag om att få in ideén om att plocka i förrådet. I förrådet finns det även majoriteten av hans grejer, kläder och så mycket mer. Det jag vet som är mitt är julgransprylarna, julgranen, en låda med lampor och en gipsavgjutning av min gravidmage när jag hade sonen min i magen och inte ännu var född. Nä nu är det bäst att se vat kattern gör , den ena jamar och den andra e för tyst. Nåt lurt håller de på. GLAD PÅSK PÅ ER LÄSARE Skriv gärna i kommentarer om vad ni skulle vilja veta. skriver mestadels av mig men jag ska försöka ta det från början. Måste renskriva mina egna antecknagar jag haft sedan hela denna karusell började.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?