Tisdag:

En skön morgon blev det men inte när vi väl kom ut till cyklarna. Jag hade tänkt att grabben mis skulle få använda sin cykel igen efter all tråkigt ovänöiga cykelväder. Ingen luft i däcke små och visserligen hade jag cykelpumpen med mig men luft kom in och ut lika snabbt längs sidorna. Jag antog att det fattades en liten grej som kom med cykelpumpen ( BILTEMA)  så det blevc ett snabbt muttrande och snabb cykel med min till grabbens skola. 
 



nipplarna jag inte hade med mig !!



Igår lekte min grabb för första gången själv hos en vän i 1½timme. Själv vankade man av och an hemma och försökte att inte vara bekymmrad men det gick bra allt fick jag reda på. Han ville inte ens gå hem från sin vän. men när jag sa att dem kommer ses  i skolan dagen efter så gick det bra att få med mig min son hem. Det som lockade var att vännen har en gigantisk studsmatta man kan bryta armar och ben om maninte är försiktig men inget blev brutet eller ens blåmärke =)
Grabben är nöjd och jag destå mer nöjdare.

Ikväll blir det att titta på speedway med familjen. Fick tag på en gratis biljett från min värd så jag ska passapå att utnyttja bonusen att gå gratis. Grabben äe eld och lågr att få få vara vakna lite mer ikväll och att få se speedwqy men vi får se om det blir en helt annan visa när vi väl står där uppe på ljungheden( Tjusbankens bana) och vill hem efter första varvet.

Nu ska jag hämta lite information om VO torpets historia , fick tag i ett nummer igår till en arkiolog som jobbar på museet i staden så jag hoppas verkligen att arkiologen kan ge svar på frågorna jag har om platsen och om hon har annat kuriosa att ge.

Ha en bra dag ni alla

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?