Tisdag: Morgonstund

När jag vaknar före klockan så kan jag inget annat göra än att njuta av morgonstunden innan Ben10 vaknar. 
En total njutning av morgonen för mig! En del av snön som legat kvar på kullen på grönområdet i min bostadsområde har nu smält hoch bliivt en damm. Ett gäng med måsar and andra fågelfän har funnit denna tillgfälliga dam och är smått en liknelse till Hitchkcok Fåglar filmen. Den filmen skadade mig för övrigt  helt för kråkorna under en längre tid att jag i ärlighetens namn trodde att kråkor faktiskt Kan anfalla människor.

Det är bra skönt att bara njuta av tysnaden. 30 minuter för sig själv. Ah. Det kommer bli en bra dag idag för mig med en sådan här bra start!

 Idag har jag möte på grabbens skola och inget jag gillar men är mycket nödvändigt att medverka. Vad gör man inte för sina små änglar man älskar mest i livet? ! Det är ett nätverksmöte så jag antar jag ska träffa den närmaste av skolpersonal som arbetar mest med min lille ängel.  Allt för att hans skolgång ska bli så bra som möjligt för honom och för att den ska bli så utvecklande och lärorikt för han. Sen att han kan bli skoltrött i tonåren bekymrar mig inte men det är väl ett vanligt förekommande eller vad det bara jag som gillade skolan mestadels ?


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?