Onsdag: Evigheter ju..!!oops

Hejpå er alla ute.
jag vet , jag har inte skrivit något på 5 dagar.. men jag har haft min söta bakdel helt upptagen med studier och allt med jobbet.

Goda nyheter fick jag imrose i form av att min syster  överlevde jordbävninge och att härmed är alla slääktingar okay men alla säger de varit en chock med allt.
Kraft Chile är ord som står överallt i Chile och insamlings gala har hållits där Chile hjlper Chile ( de rika öpppnar sin plånbok typ ha ha ) där 30 miljoner samlades in tror jag.  målet var 15 miljoner så de e super bra att få in det dubbla.

Idag har jag ont i halsen och har haft nu sedan i söndags . Misstänker starkt min son som smittat ner mig ha ha
Imrorgon är det sista Data ochinternet cikel jag har sedan kan jag sova men på fredag skla jag uppp i ottan för att åka till storstaden stockholm. Jag LÄNGTAR!! JAg ser inte fram emot att vara p resande fot konstant på fredag från 5 till 18 men själva syftet är desto roligare.. Bilder kommer upp senare  haha
KRam på er för nu måste jag  hämta min son i skolan samt rionga min hyresvärd.
word up you all =)

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?