Natten till fredag: 5 Mars

Har fortfrande inget hört om min halvsyster Vicktoria men en annan kusin har berättat att huvudstaden Santiago ärintakt i husen och att det var mest bara affärer och byggnader som hade fönser konstuktion som förstördes helt i jordbävningen.  ska nog låta bli att tänka måla faan på väggarna änn innan jag vet npgt mer säkert.

Fick utbetalt idag efter att i måndags få ett VG på mina observationer. Helt underbart alltså!!
Från ett U  2008 till ett VG iår 2010det är en klar förbättring.
Jag har betalat in alla räkningar nu , något sen men allt är betalt nu och jag har pengar att åka til kalmar på tisdag i nästa vecka för mer obligatiorisk roligheter samt till Stockholm på torsdag om nu den komunala buss och tåg trafiken håller sina tider med allt. Senast jag kollade sidan så var hälften av tågen inställda så det det ser varken ljust ute eller ens mörkt. det ser bara dimmigt ut. Manvet att man kan åka men vet inte hur det kommer att gå.

Nej ni.  nu ska jag få lite gjort här igen innan jag lägger mig. Har en liten sammanfattning kvar att göra innan jag kan somna in i drömmarnas lovade land.

Natt i natt på er därute

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?