Vetem ty - Italienska- Albanska + text



Vetem ty - Only You
Me mire te isha une nje shkemb
[It would be better if i was a rock]
dhe dallget te rrihnin ne koken qe s'me dhemb
[so that the waves could hit towards my head that wouldn't feel a pain]
Nese me mire do te ishte te isha une nje mal
[if it would be even better if I was a mountain]
dielli me rreze te me griste kemishen e bardhe
[the suns rays would rip through my white shirt]

Edhe me mire do te ishte te isha une nje peme
[and it would be even better if i was a tree]
me fruta e gjethe te blerta qe kur te mos bien
[with green fruits and leaves so that they would never fall]
me mire akoma do te ishte te isha une nje kenge
[still, it would be even better if i was a song]
tinguj e nota te mbillja ne cdo vend
[i would plant the sounds of the notes in every place]

Por une e di, e dashur kam nje detyrim
[but i know, my love, that i have one obligation]
gjithmone me ty,ne lindje perendim
[forever with you, in sunrise, in sunset]
jo s'mund te jem as shkemb, as mal, as peme
[no i can't be a rock, or a moutain, not even a tree]
thjesht nje njeri per ty une do te jem
[simply a person for you i will be]

Se ti je motiv i jetes time
[Because you are the motivation of my life]
vec per ty do te jetoj
[i will only live for you]
ti me ben te fle pa mendime
[you make me be able to sleep without a thought]
vetem ty une enderroj
[i only dream of you]

Sikur te isha nje cop qielli i ftohte
[imagine as if i was a piece of the cold sky]
ne zemren tende do vija une te qendroja ngrohte
[in your heart i would come to stay warmed]
edhe nje yll te isha me diellin ne drite ne sy
[and if i was a star with the sun the light in my eye]
driten time te gjith une do te ta falja ty
[all of my light i would give to you]

Ty vetem ty, ty vetem ty...
[You only you, you only you]
Ty gjithmon ty ty, vetem ty...
[You forever you you, only you]

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?