Torsdag fortfrande...

Se där , jag fick nåt bra gjort ändå.
skrev klart reflektionsprotkollet på en timme. Denna reflektion skulle vara på två böcker som jag inte ännu fått levererade av posten men det gick ändå med hjälp av min anteckningar och åhörarkopiorna.
skönt att kunna vara med och faktiskt bidra med något till gruppens reflektion.
Inte helt illa pinkad om jag får säga själv.

Rinde han idag och det Känns lite bättre nu men nu. Vi är okay! =)  vi får ptara ikväll igen så allt blir bättre igen. Att vänta i snart 7 månader är mega tufft. det är väligt påfrestande och min inre ro har inte befunnits sig på bra länge. den lilla tröst som ger mig är minnen jag har av "OSS" .  Ni ska tro att melodin VETEM TY har rullad om och om igen sedan jag fann den 9:45 fram till nu. Behöver komma hem och kolla posten om beskedet kommit ännu föratt sedanhämta lminson på skolan. Idag har han vacination nummer två idag. Om beskedet ännu inte komit så blir det tt ringa till handläggaren ogen och lämna medelanden samt upplysningen och till sist Chefen för myndigheten.

Övrigt:
har inte ätit idag för att jg mår rikgit piss och magen min torterar mig.
lustigt nog käönns det som om jag bara fastar igen. ja ja .. jag får ta mina 30 dagar av fasta nu när jag får möjlighet av kroppen min.



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?