Tisdag: 09:09

Vaknade med ont i magen. Jag har inte kontaktatscn för om jag får studiemedel eller inte trots att jag klarat och fått G på 2 av 3 delkursen . den sista delkursen har de ännu inte satt betyg på någon än då den avslutades i fredags.

Delkurs 1 :
0801 Läraruppdraget 10,0 G (2009-12-14)

Delkurs 3:
0803 Flervetenskapligt perspektiv på Hållbar utveckling 10,0 G (2009-12-30)

Miljödebatt:
0806 Miljödidaktik G (2009-02-05)

Mina två tentamen hade jag fixat G på oich här är beviset:
Skriftlig tentamen I, ekologi och miljö , G (2009-11-20)
Skriftlig tentamen II, värdegrunden G (2009-12-02)




Delkurs 2 har nyss alvsutas pch det finns inget betyg att se på ännu resultatwebben.

jag är helt i extas , shit jag gjorde oyeaaa ! =D
har vi några tvivlare för jag vet att det finns några. ha ha  IN YOUR FACE!


Helt oroligt ringde jag nu Csn och fick tillsvar att det vet om att delkurser avslutas i fredags och därför så väntar de in upp till 4 veckor på att betygets är satt. SÅ jag oroar mig helt i onödan!
det står dessutom även detta i brevet varför studiemedlet dröjer men när man bara läser första meningen och stycket att det dröjer så slutar man läsa helt! gud vad jag asgarva i telefon och hon som tog emot samtalet tröstade mig med att även hon varit student och gjort exakt samma tabbe. =D
ha haha JAg kommer få mer cash nu januari.. mega fint ju för nu går allt på räls.

Mitt musterium med studeierna för termin 1 är löst!

mår som Daphne .

 

=D




Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?