Söndag:

Idag var jag bara hos mamma i knappt 2 timmar innan jag blev helt lack på hela hushållet.
hennes man dumma sig rejält
en morfar säger aldirg till sitt barnbar att hålla käften.  denna jädra männsika tror han är nåt mer än nåt övernaturligt ohc har ett dubbelmoral så man snart kan se hans näsa växa sig längre i takt med pinoccios.
Varför ska folk bete sig på ett visst sätt? tror de att de har den rättighetern ? Iår drar jag ner rejält på besöken till de huset.  Vill de se mig och min pojkså får de allt komma till mig.  ha ha och de är ju knappast troligast att de kommer att göra så vida jag inte nu kommer att ha ett dunderkalas när jag iår blir ett jämnt nummer.

JAg bad mamma att skjutsa hem mig och min son omedelbart för att agera helt idiotisk mot mis on tolerarar jag itne men jag får ju heller fanitne säga hur det är förens han måste ha mama som talesperson åt sig.
Min familj är en reäl lustiga människor. jag varken älsakr dem eller avskyr dem . jag kan inte säga att jag gillar dem . och vet ni vad , det behöver maninte heller. Gillar man dem itne så gör man det helt enkelt inte.
JAg har börjar gå min egen väg och det ska jag säga er att det är en betydligt gladare väg att gå än att hela tiden följa andras. Jag är så trött på att inte göra som jag själv känner att jag vill. Det jag vill är att leva mitt liv på mitt sätt för det är då jag kanha ett lyckligt liv. JAg kan inte göra nåt åt det förflutna men jag kan göra något för att förbättra framtiden och göra den till de bättre med rätt stöd och rätt påverkan av människor i mitt liv.

Imorgon tänker jag gå till skolan för att lugga och skriva in det sista av moment be samt skriva in observations kladdet.
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter. Det är det alltid när morgondagen kommer



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?