Söndag: 16:56

En helt underbar fin dag som spenderades med min ängel i bowling hallen med hans bästa polare samuel och hans pappa.  Min lille son viste inte om var vi skule gå eller göra , bara att vi skulle göra något roligt med han svän som väntade på oss.  Hans vän var väldigt tävlingsinriktad så jag sa bara tydligt att detta inte alls är en tävling utan vi bjöd in honom för bowling frör att ha trevlig och roligt. vilken han förståd efter halva tiden.
Det blev en rysae mllan dembåda i spelet då de hela tiden lång jämt medan jag van inte helt överlägset men kanske med 25 poaäng mer .. så ja spelar rätt taskigtoch framför allt enbart för att umgås så tävla i bowling gör jag inte. men det kändes mer vikgare att slå lillgrabbens vän för han tjajtade totalt på hur bäst han var och hur dålig min son var. det var nästan lite mobbnings varning som stoppades snabbt av mig då jag visade att det inte är en tävling men om det nu var det så kanhan inte vara bäst nu för jag ligger långt före hono i påäng. Samule förståd det och berämmde min  sonoavsett hur det gick för han märkte att vi hurrade för honom oavsett om han fick ner käglorna eller inte. =)
i skrev ut resutlatet och köpte fika och togg fikat hemma hos dem. Pojkarna lekte så snält och fint med varnda och båda var lugna vilket annars inte händer. Den ena sätter igång den andra vilket mycket snabbt kan reslutera i tårar och ilska . Denna gång förståd det syftet att bara  ha roligt  tillsammans. En helt lyckad dag.

Ikväll blir det träning och jag längtar sååå mycket efter det. har försökt träna själv hemma mendet fgåt lite si så där. har tränat mest magmusklerna och sittuss och armhävnignarna och andra rörelser som man själv kan göra .
Magövningarna är helt mördande . en situpp där hela kroppen ska rullas upp i 90 grader och tillbaka ner men utan att nudda golvet. Det är nästan att det påminner om skulderstående men ack vad bra den tar i magområdet.
weei

träninger börjar vid 19. ska bli kul att se alla andra tränar polare. mest grabbar är det men visst en och anna tjej finns med.

Nu dags för Chokokaffe   hälftenchoklad och hälften kaffe. En underbar perfekt dryck Ahhhh =D


Imorgon är det skola tror jag .. bäst att kolla om jag har föreläsning eller inte.

Pöz på er  =)



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?