Onsdag: STRESS IGEN!

Faan , vad jhag avskyr detta att känna total frustration övwr studierna. jag har intw lyckas lokalisera mitt arbete om obaservationerna för att min laptop sa tack och adjö. otroligt mycket är borta från datorn och det känns helt jäkla hopplöst. ingen motivation har jag för energin den har tagit slut. Jag orkar inte göra allt men jag kan ändå prioritera så jag ligger inte efter med för mycket. 
Blev helt totalt lack igår så jag tog fram min röda fin flaska opch drack upp hälften. Känndes lite bättre dock men inte mycket . Först när bästa Ellen ringde blev det fint och lugnt igen. Stresen reducerades en hel del men samtidigt har jag en frustraion över att inte påskydda ett beslut som dey känns som helsa mitt liv kretsar kring nu. 
 Beskedet SKA komma denna vecka. Har jagitne fått det före 12:30 då ringder kag handläggaren igen och dennes Chef. Dem ska minsann få veta att jag flåser i nacken på dem för den tabb de gjort!

Idag har jag en föreläsning om en bok som jhag mest bara blickat igenom men som jag nu ska läsa mer intensivt nu.  Har redan läst 2 kapitel ur den i ett annat sammnahang så att läsa från pärm till pärm behovs inte men det klart villl man gära göra det så man vekligen är med i allt till hundra procent. men det kanskebera är jag som strävar mycket mer än bara ett G här.

Ha det super idag..
hej svejs , skriver mera senare idag.

 

ironisk kallas det !

Jag  :S


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?