Måndag: Väntar & längtar ...

Vakande med en enrom träningsverk i magen. hellooooooo magmuskler säger jag bara. fan vad snygg jag kommer bli till sommaren, det kommer bli helt nice.

Fikade med Linda som kom förbi eller rättade sagt, honkunde klämma in mig ha ha vi hade pratat länge om att vi ska träffas igen men det har liksom inte blivit. Hon jobbar och jag har mina studier.
Just nu får jag inte ihop föresten alla mna papers. det är seriöst massor och det känns otydligt men jag kanske reder ut allt detta ganska snart. om inte får jag väl fråga Åsa, min kursvän.  Böckerna har fortfrande inte kommit så jag kan fortfrande inte skriva mitt andra papers helt föreän den har kommit men efter fredagens seminarium så känns det mer som det kvittar att läsa den till skrivingen då alt och rätt mycket sades på förläsningen som var en del av den obligatorsika kursstarten.

GRabben är hämtat och jag försöker lista ut vad vi ska äta för mat och just nu lutar det åt Rattaouti med pastaskruvar.

Beked inväntas denna vecka och det känns otroligt lidande. Snart, mycket snart vet jag vad beskedet blir och all väntan kommer ha sitt slut om det nu blir det svar som man hopas på att det ska bli.

Igår kväll blev jag rätt putt på mickes mamma. suck .. att vissa mänsikor ens orkar att hålla på. Det finns vissa mäniskor som gör vad de kan för att vara en i barns liv men med denna männika. tja , jag vet inte.. hur som helst so fick man veta att man dömmer ut folk efter  10 minuter. ha ha eller hur.
nu kommer mina minnen tillbaka om hur det var när man var med dem och låt oss säga så här, jag längtar inte tillbaka ha ha
jag har det bra som jag har det.
Tänker inte ta upp vad människan sa eller gjorde men jag lät det mest bara rinna av mig. hon bekommer mig inte det minsta. Och jag vet att en i den familjen är helt på min sida.. Love you my boy <3

Tror jag ska köra med fråge stund . Det var ett bra tag sedan som jag gjorde det
. så har ni frågor till mig om allt möjligt ni kan tänkas vilja ha svar på så fråga på!

Ställ era frågor  men lägg även in era åsikter om vd som saknas som ni vill se i denna blogg. Som kommentar till detta inlägg.

ha det bra alla







Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?