Lördag : 22:51 Mycket gjort

Dagen har mest spenderats hemma. vid 14:00 kom Magnus förbi och föreslog en promenad till en butik långt ut i stadens gräns. Jag kände inte riktit för att gå ändå ut till Kvantum så det blev en fika i bowlinghallen.
Passade på at bok ain en tid till imorgon så imorogn blir det bowling med min lille älskling och hans bästa kompis  och hans pappa. För min lille älskling blir det en liten översakning då han inte vet om att vi ska bowla.utan vet bara om att vi ska göra en rolig aktivitet.

Idag åkte julen ut nästan totalt! Det är bara julgranen kvar nu. En person att ta upp granen men det tar två personer att ta ner min gran. Den är lågot sned efter att både katten Sylwester och Linus muckat några gräl med granen.  I väntan på att ta allt till förådet så ligger allt på balkongen. Sedan får vi se när det väl kommer ut därifrån ha ha

Nu är det att läsa boken "Den moderna barndomen"  för att kunna skriva  vidare på det individuella papret. Den ska in nästa vecka tror jag..

Ifredags så lurade min ängle sin personal på skolan ha ha redan en fejkare på sjukdommar vid 6 års ålder, lol inte illa. Inte ens jag fejka att jag var sjuk vid hans ålder.



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?