.....fortstsätter !!

Senaste nytt:

Handläggaren svaradeöverhuvud taget inte alls i sin telefon  under dagen. JAg vet itne hur många gånger jag ringde människan menjag lämnade ett medelande om att de lovat att ringa mig för att bli delgiven beskedet.
Fick rinnga Chefen igen och höra hur det igenkligen var med allt och fick till svar att handläggaren förmodligen har väldigt många ansökan att titta igenom och göra ett beslut om på grund av dennes sjulskrivning. Däremot skrev Chefen ett nytt notis om att lägga just min ansäkan i prioritet på grund av att väntetiden löpt ut enligt deras egen policy.

" Räkna med att handläggningen tar 6 månaderinnan ett beslut fattas!"
De skojar verkligen inte.

Under tiden har jag fått höra lika många historier som slutar lycklig och lika många som slutar mindre bra.

Trots all denna väntan so måste moment b fortfarande lämnas in för imorgon är det redovisning.
wow, underbart. =/

Sitter med sista frågan och granskar den och kollar igenom den så att den är skriven på et korrekt sätt som läraren önskar ochharhänvist till.
Imorogn påbörjas skrivandet av Observations uppgiften. wipii!

Nu kolla klart för den ska vara klart för inlämning jädrigt snabbt nu =)

Peace out you all


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?