Torsdag: Lite andra tankar

Min sin har börjar fråga totalt efter att ha en familj vilket är både sorgligt och glatt på samma gång.
han kan inte förstå varför hans pappa inte vill hämta honom från skola eller varför pappa inte vill vra me di bilden. Jag kaninte annat än att berätta att vilka som kan hämta honom. Mitt svar jag kan ge honom är att jag inte vet.
Jag har inte haft en verbal kontakt med Tim på jag vet inte hur länge. MEn under tiden så missar han enhel del underbara saker med min son. Ja nu säger jag verkligen att han är MIn jag ser ingen anstränging från hans sida. Synd. hoppas att någon anna redaer ut han för bryr mig inte om det. Jag har annat för mig så varför ödlsa tid på en sköldpadda ?

En anna sak som jag tycker är bra att det belyss är att skolan reder ut hur det hela står till mellan mig och Tim. hur mycket han är med och inte. Kommenteraren jag fick av skolan är att de ser inte att Tim anstränger sig eller ens vill vara med i bilden så det lämnar allt till mig vilket jag hela tiden vetat om.
När det ringer om pojken är sjuk så är det mig och inte Tim. Sorligt att Tim inte har sina prioriteter utrett men ja jahankanske växer upp ochmognar till om 20 år eller nåt som en bra here sagt mig.

Tack Herr Ågren för orden dina. =)
stöttande att se från en mans sida och hur de funkar och varför de inte fungerar som människor. ha h a



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?