Torsdag: Abf jobb igen

Ikväll blir det jobb på ABF ( arbetarnas bildnings förbund). Fick en deltagarelista på 10 personer som vill lära sig internet. ja jag vet m'nniksor. det finns andra människor som nyligen uttäckt Internet och inte vet hur man använder den och vad man ska ha den till och så vidare. JAg får visserligen lön för mödan meninget kull att behva blörja en timme tidigare än deltagarna. Jag måste inför varje träff se tilla tt samtliga datorer (10st) fungerart som de ska och gör de inte det så blir det en kontakt med chefen för Abf vilket jag gillar eller ja.JAg gillar ha kontakt med henne för hon är så bra. JAg kan bolla ur mig alla möjliga ideer , få ur i aggretioner somjag känner för maskinerna samt vissa andra saker och då bara kommer hon in och tar ett helt annat perspektiv.

ha ha Sällsynt för mig att ha bra chefer. Efter 9 år i äldreomsorgen så vert jag inte vad manska tycka och tänka om folket.

Idag gäller det att skriva en amssa ansökningar till de verse tänkbara sommarjobb.
Tönker iallafall inte jobba i äldreomsorgen där jag vet att jaginte får jobb alls oavsett om jag är med i ´LAS listan eller inte. De tar ändp inte hänsyn till den så helt menigslöst attens söka dit.
Det är bra rörigt där kan jkag säga er. aTt vara denenda vikarein som verkligen vågade säga nåt eller ens götra nåt fisk sitt pris. Synd bara att Masen hacka på fel saker.  Mycket  jag gjorde var fel och när det källde deras egena misstag ja då var det inte minsann inte lika noga.
Jag ångrar ine att jag varit inne io äldreomsorgen fö rjag vet att jag inte kommer jobba i skiten. tyvärr har jobbet mer nackdelar öän fördelar och att konstrant komma till jobbet med ont i magen och utan att ens ha sin lösning verkar inte vara i prioritet.
Jag satsar på annat men de ska jädrar i mig få veta sina tabbar..
fortsättning kommer mina vänner. ha ha
" En vikare berättar att..." ha h aMuaah ha ha

Nu ska jag få till det sista inna jag ska ivög tillCamilla och ronja  för att lämna av en ihopsatt Rushkana.
Både ronja och camilla stannade kvar från 16 tiden till efter 20 vilket var helt underbart att få ut all lycka, sorg och allt vad jag nu hadde.
Tack till min underbara  GRanne.

Du är guld


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?