Söndag: Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag och MIN namsadg !! wohooo =)
haft det bra så jag kaninte klaga precis.
skriver det sista nu på min skrivning nu denna söndag kväll så kag kan stupa i säng i vanlig ordning vid midnatt.

present överaaskning numer ett idag blev ändå det samtal jag fickefter min frukost. BRoman mindes mig =)
förut hade alltid varit hans päson som ringt mig och nu när de är borta så har hantagit över den biten. wow säger jag bara. Han är mer ä n min bästa vän.. utan han vet jag inte var jag skulle varit.  Idag fick jag fööverigt in en poäng på han ha ha äntligen , annars så är det alltid han som plockar den ena poängen efter den andra

Fick min fina present nr två  runt 19 snåret. en fin present iform av att jag fick se en mycket speciell vän i cam som jag inte sett sedan augusti 2009! Helt otrolgit att tiden bara swisha förbi utan att säga till i förväg!!!
 i roligast kommenar tilll något allvarligt. ag är nöjd.  Min dag belv totalt gjord oc hde bara efter frukost. min andra överaskning blev mitt körsbör på toppen. =)

Har under 3 veckors tid nu provat att ta bort mjölken vilet blev en förbättring frö mig. Min mage kändes itne uppsvulen som en ballong och jag mådde inte illa som alltid. JAg har liksom inte funderat längre stund på varör jag alltid får ont i magen och illamående samt att magen svällen som en ballong i känsla varje gångjag dricker  mjölk eller har mjölk i kaffet. Tänkte jag skulle rådfråga sjukvårdsupplysningen. Att fråga skadar inte , eller :S

nehe peole back to work för min del
käns för övrigt helt underbart att inte hänge med i melodifestival snacket.
jag har inget socialt liv förens jag tar examen  för mina studier till fritidspeagog vilket blir 2013.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?