FREDAG: igen?!!

Shit vad dagarna går extremt fort nu!!Det var inte länge sedan som det var måndag. Ser att jaginte uppdaterat alls p åbloggen på hela vecka. sorry alllamen jag har haft fullt upp med annat.

igår kväll hade jag mitt data jobb menjag fick ta med min son till jobbet då min barnvakt var sen. Jag han precis in innan arbetet skulle börja. En jädra tur att man inte har sin chef konstant som ser en. JAg gör ända mitt jobb och det bra !
Jobbet blir gjort med det görs på mitt sätt då jag har andra villkor som måste vara med i summering´.

Min kaffemugg med himelkst gott kaffe fick jag sota extremt för. Jag somnade först klockan kvart över 4 på natten!
jag satt uppe och skrev på mitt reflektisonsprotokoll vilkent 'ndå skedde väldigt fort. ja gmärkte inte av att tiden gick fort inatt mennu känner jag av tröttheten!
gårdagens lärdom: JAg tål inte kaffe efter klockan 18! för få får jag betala dyrt av min sömn.

Nu ska jag hem och sova , sedan städa i vanlig ordning för att sedan skriva klart mina observationer som nu är omgjord öfr 4 gågnen i ordningen.

Önsketänkt idag: Att passet anländer med pappren som behövs från Skopje!
DAgens får idag: lugn och roo och stillhet. Vet inte när jag får min son åter då mormor och morfar hämtar honom idag från skolan.

Dagens lärdom nummer två är at  läsa en skolans kvalitetsredovisning fick mig att vilja störtdyka som förälder i min son s skola föräldrastyrlese eller vad det nu heter. =)

ha det gått mna vänner.
ses när jag åter e normal.
Känner att min inre zombie e på väg ut mer o mer nu


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?