Tisdag: Exkursionen

 Idag har jag varit på stensjöby en liten mysig kulturställe innan ma n kommer till oskarshamn. Hela min klass och vår 30 grupp som innefattar  samtliga distans orterna hade en exkursion för att veta om jordens början och livet genom luft, vind , vatten och eld.
JAg fick med mig mycket mer kunska än när ifjol då jag var i stensjäby med den andra klassen.
Nu funkar allt. inte aning om vrför allt gå bra för mig. Det somjag hoppas ska komma med en bra läsning är problemet med att jag itne har fått pengar från csn änu eller jag  kanske ska säga att jag ine vet om jag är berättigad till studiemedel , jag har sänt i vg mitt starka argument brev fär mina orsaker till min alåga poäng och studiereslutat i fjol samt min aförutsättningar som jag har ändrat på samt vlka åtgärder jag gjort för at få en normal rutin pch ha ett någolunda bra fungerande vardag.
Jag tror jag kommer att få berättigad till studiemedel men om jag inte får det ås kommer jag bara bli fruktansvärd ledsen. Visst finns det psykosocala orsaker till varför man gjör mindra bra ifrån sig och hur ma har gjort för att färndra situatione för att kunna lyckas. Alla ar isn akriser i livet menar jag och erfarenhetern as om igger där i är att lära sig resa sig ur askan och bröja om på nytt.
Nu inväntr jag bara  julledigheten då vi studentet inom hägskolaninte har några lov.men längre studetid har vi som vi studenter kallar det att ha ledigt från föreslsingar och annat under julen så vi inte står där när tomten kommer och vi måste medela att vi inte kan träffa han för vi har studier att göra.  haha =D

Nänu ska jag logga in mig på csn och lämna studeförsökra för min kod kom med posten idag och sedan fprtästta läsa på doktorsavhandlingen.
har redanläst halva under bilfärden till och frpn stensjöby.
Allt har flytit på bra vilket är en llättnad.
mitt  argumenterande anfärande är klar och jag har intevjuat en ldre männiksa inför grupparbetet denna vecka .
Vi skulle sammanfatta frelläsningern frn lena och hennes " skolans historiska framväxt"
Låter kul eller ...?? (not) men ja det är intressant.
Länner mig helt mör i bena och ät trött menjag ger mig tusan på att jag ska minsann läsa klart doktorsavhandligne innan jag träffar john blunf inatt

Ha det gott
Hörs imorgon

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?