MÅNDAG: Weee mer än förbered

Inför dagen har jag läst mer än vad det är tänkt vilket för min del är bara fördelar.
Plus i kanten för mig för att jag verkligenb stoppar hela minsjäl i denna utbildnig. Allt är under kontroll och jag älskar livet som student!
Weeeeeeeeeeeeeeeeee
MEn helt lätt är det inte.
Inflr onsadgen ska jag ha läst ca 4 littraturer tror jag och minte mer och sedan utöver dtta ska man ha löst uppfgifter , argumenten har jag klvar att göra nu närjagv et vad jag ska argumenbtera på i mitt tal. sedan mpåste jag skriva min frågeställning som ska vara klart ochinlämnat på tisdag nästa vecka och jhärgäller dedt att ta tag i alla uppfgifter så snart som mjlit för snartt har man inte koll på när vad man ska göra och tillnär framför alltl

Be  back senare denna afton.
Ses


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?